söndag, maj 18, 2008

Två veckor sedan uppdatering!!!

Shit, jag slarvar så otroligt mycket med uppdateringar! Det har visserligen inte hänt så mycket nytt i mitt liv på sistone, förutom att jag har varit med min flickvän på IKEA och köpt nya gardiner, samt på Skopunkten och köpt ett par billiga skor :P.

Sedan jag började jobba har jag varit riktigt dålig på att ta mig till gymmet. Det har väl blivit max två träningstillfällen i veckan hittills! Inte alls bra! Mitt problem är att jag inte är hemma från jobbet förrän vid 17-tiden, och eftersom jag har ett ganska fysiskt arbete (blir en del tunga lyft och så) känner jag mig inte jättemotiverad att gå till gymmet. Jag måste försöka ändra på detta!

Idag spelade jag poker, och det gick riktigt dåligt (igen..). Jag har beslutat mig för att sluta spela. Jag tycker inte ens att det är roligt längre, och jag har tappat förmågan att vinna pengar, så vad är poängen? Jag kommer inte casha ut mina pengar från pokersiten förrän runt den 11:e nästa månad, eftersom jag kommer få min rakeback för maj då och det blir smidigast att ta ut hela summan samtidigt. Pengarna kommer investeras i aktier/fonder.

Nästa helg, + efterföljande måndag och tisdag, ska jag och min flickvän åka till Gdansk i Polen!
Det ska bli väldigt spännande, eftersom jag aldrig har varit i Polen förut. Dessutom kommer det bli så mysigt att spendera massa tid med min flickvän, och så slipper jag ju jobba också vilket alltid är ett plus :D.

Jag hade tänkt skriva lite mer saker nu faktiskt, men jag antar att det får vänta till nästa inlägg. Jag är så sjukt trött nu, så det får bli sängen!

Godnatt!

1 kommentar:

palo sa...

Det låter vettigt att lägga av med pokern, finansmarknaden is the way to go bro :D

Låter hemskt mysigt att åka till polen med flickvännen! vill också! (fast inte med din flickvän då.. :P)
Pöss på dig!