söndag, maj 04, 2008

Ingen adsense-uppdatering

Jag tänkte ju skriva ett inlägg om hur man gör för att få adsensereklam på sin sida, som genererar så mycket pengar per klick som möjligt. Jag har beslutat mig för att inte göra det förrän jag får min första utbetalning från Google. Jag är så nära på att få den nu (är typ uppe i 85 dollar, och man behöver ha över 100 dollar för att få utbetalning), så det hade sugigt om det jag skriver gör att jag blir avstängd från Adsense-programmet och inte får ut några pengar!

Idag ska jag försöka få in Windows XP på min bärbara dator igen. Jag kommer antagligen köra Dual Boot med både XP och Ubuntu, även om jag inte lär använda det senare speciellt mycket.

1 kommentar:

Rikframtid sa...

Det känns som att det är ganska svårt att tjäna pengar på annonserna, för vem klickar egentligen?