måndag, april 21, 2008

Viktuppdatering v. 17 och några större utgifter.

Okej, då var det dags att uppdatera hur det går med min viktminskning.

Datum...... Vikt (kg)...... Bodyfat (%) ...... BMI (Vikt/1.85²)
31/3-08 ....... 92.0 ......... 15.4% .............. 26.88
7/4-08 ......... 90.8 ......... 15.0% .............. 26.53
14/4-08........ 91.9 ......... 15.4% .............. 26.85
21/4 -08 ...... 89.9 ......... 14,4% .............. 26.27


Förra måndagens resultat var nog lite missvisande, så jag har inte tappat 2kg på en vecka, utan snarare ett halvt eller så. Det känns jätteskönt att ligga under 90-sträcket nu, och jag hoppas verkligen att jag kan hålla mig där! Jag har fått lite extra motivation nu!

Jag har spenderat lite pengar i helgen. Jag har köpt en ny, väldigt snygg, vår/höst-jacka för 1599 kr. Min gamla var alldeles för liten, och hade hål i ena ärmen så jag behövde verkligen en ny.
Dessutom har jag köpt en weekendresa till Polen, med min fantastiska flickvän (L). Vi ska till Gdansk, och vi åker den 23/5 och kommer hem den 27/5. Det kommer bli jättemysigt att åka iväg med min älskling i ett par dagar! Jag har aldrig varit i Polen, så det kommer bli spännande!
Flygresa tur och retur, samt tre nätter på hotell kostade ungefär 1500 kr per person. Helt klart överkomligt.

Nu är det dags att ta en morgonpromenad i det väldigt fina vädret! På återseende!

1 kommentar:

palo sa...

Låter underbart kompis, släng upp en bild på jackan vettja!